تبلت گلکسی تب S7 پلاس سامسونگ با باتری قدرتمند ده هزار میلی آمپر ساعت

تبلت گلکسی تب S7 پلاس سامسونگ با باتری قدرتمند ده هزار میلی آمپر ساعت

از بخش های مفید و مهمی که می تواند کار شما را راه بیاندازد آگاهی از میزان نگهداری شارژ باتری خواهد بود. در واقع این میزان در تبلت گلکسی تب S7 پلاس سامسونگ متفاوت است.

بررسی ها حاکی از آن هستند که تبلت سامسونگ مورد نظر می تواند به میزان بسیار بالایی از قدرت برسد که در حدود ده هزار میلی آمپر ساعت شارژ را در درون خود نگهداری نماید. بنابراین با این میزان از باتری عملاً می توانید تعداد زیادی از کارهای خود را به نتیجه برسانید و از آنها راضی باشید. باتری موجود در واقع در بالاترین حد ممکن قرار دارد.

زمان عرضه تبلت گلکسی تب S7 پلاس سامسونگ

 تبلت گلکسی که از آن یاد شده در حقیقت توانایی آن را دارد تا در سال جاری بخصوص در حوالی مردادماه وارد بازار شود و در نهایت بازار را در دستان خود بگیرد. تاریخ دقیق آن را پانزدهم در نظر گرفته اند. این بار سامسونگ صفحه نمایش موجود را با قابلیت بالای 120 هرتز معرفی می دارد. این قابلیت بالا می تواند شرایط را به نسبت قبل نیز بهبود ببخشد.

انواع گواهی های معتبر تبلت سامسونگ

در واقع همیشه برای یک جهش بزرگ نیاز است تا استانداردهای اولیه از سوی تعدادی از گواهینامه ها مورد تأیید قرار گیرد. بنابراین  TUV Rheinland و Safety Koreaدو برندی هستند که مراحل اولیه را سپری نموده و در نهایت گواهی را برای این تبلت در خصوص قدرتمند بودن و پرحجم بودن باتری مورد استفاده در آن صادر نموده اند. این گواهی همیشه تأیید نمی شود و گاهاً با اما و اگرهای فراوانی هم مواجه خواهد شد.

مشخصات ظاهری مهم در تبلت گلکسی تب S7 پلاس سامسونگ

اگر به ظاهر تبلت نگاهی داشته باشیم متوجه خواهید شد که شیارهایی را بر روی خود دارد اما شیاری در قسمت دوربین در پایین آن قرار گرفته است که جایگاه قرارگیری قلم آن خواهد بود. این قلم از نوع اس پن طراحی شده است. علاوه بر این دوربین آن هم به صورت دوگانه با دو لنز متنوع مورد استفاده قرار دارد.  

ابعاد اصلی تبلت موردنظر  کمی بزرگ تر از تبلت های قبلی در این برند می باشد بنابراین می توان انتظار داشت که تبلتی بر اساس ابعاد اولیه معرفی شده در حدود ۱۲٫۳ یا ۱۲٫۴ نیز دیده شود که قدرتمند تر از قبل کارایی خود را به اثبات می رساند. صفحه نمایش آن هم بر اساس تست های تأیید شده نرخ نوسازی صد و بیست هرتز را در نظر دارد.

مشخصات سخت افزاری معرفی شده

سیستم سخت افزاری آن تا حدودی قدرت نهایی را به ما نشان خواهد داد بر خلاف نسخه پیشین گلکسی تب S6 که از تراشه اسنپدراگون 855 بهره میبرده، تبلت گلکسی تب S7 پلاس سامسونگ این سیستم با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ خدمت رسانی خود را انجام می دهد.